Aanmelden

Nadat wij vorig jaar terug in de tijd zijn geweest, zal de 54e KVW-week in Roosteren plaatsvinden van maandag 5 t/m vrijdag 9 augustus. Het thema van dit jaar is Olympics.

Deelnemers

Alle kinderen vanaf groep 1 van de basisschool t/m klas 2 van het voortgezet onderwijs kunnen deelnemen. Het is wel noodzakelijk dat de deelnemers via het gezin WA-verzekerd zijn. De deelnemers kunnen tijdens de KVW-week een programma doorlopen, waarbij we de volgende leeftijdscategorieën hanteren, gebaseerd op het huidige schooljaar:

Mini-groepen: groep 1 en 2 van de basisschool
Kleine groepen: groep 3 t/m groep 5 van de basisschool
Grote groepen: groep 6 t/m 8 van de basisschool, klas 1 en 2 van het voortgezet onderwijs.

Het inschrijfgeld bedraagt €40,- (€45,- voor deelnemers van buiten de gemeente Echt-Susteren). Er kan ook een KVW shirt besteld worden voor €10,-.

LET OP:  Sinds dit jaar heb je als deelnemer de keuze uit 2 soorten shirts.

• Het (standaard) jaarshirt (dit is ons witte shirt met logo)
  • Een thema shirt (dit is een shirt gebaseerd op ons thema). Voor het thema shirt zijn geen additionele kosten en dit kost ook €10,-.

Geef je op door dit formulier in te leveren op het secretariaat: Marijn Geelen, Burg. Schoolmeesterstraat 30, 6116 BZ in Roosteren.
Het kan ook, bij voorkeur, per e-mail of meld je aan via het inschrijfformulier onder aan deze pagina. De uiterste inschrijfdatum is 1 juli. Je mag op het formulier één vriend(innet)je opgeven waar je graag bij wordt ingedeeld. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

De inschrijving is pas definitief na het overmaken van het inschrijfgeld op bankrekening NL41 RABO 0144 4017 62, onder vermelding van de naam, postcode en huisnummer.

Voor late aanmeldingen na 1 juli kunnen we helaas geen T-shirts voorzien, en niet garanderen dat je bij het door jou aangegeven vriend(innet)je in de groep kan worden ingedeeld. Indien je wenst mee te doen in een andere leeftijdscategorie dan zoals bepaald door je huidige schoolklas, moet dit tijdig worden aangegeven en goedgekeurd worden door het bestuur. Dit geldt ook voor overblijven tijdens de lunchpauzes op maandag en dinsdag.

Bij inschrijving ga je akkoord met ons huisreglement, wat terug te vinden is op: kvwroosteren.nl\huisreglement.

Vrijwilligers

Zonder vrijwilligers, geen KVW! Je mag je via deze pagina ook aanmelden als leiding (beter bekend als lijding), of als andere hulp, bijvoorbeeld voor het opbouwen van de tent of helpen op de feestavond. Ouders die meedoen als leider mogen één kind opgeven, die ze graag in hun eigen groep hebben tijdens de KVW-week.

Namens het bestuur van KVW Roosteren hopen wij jullie allemaal weer te mogen begroeten op 5 augustus!

Indien je nog met vragen zit, kun je ons het beste bereiken op aanmelden@kvwroosteren.nl.

Wil je meedoen?  Laat het ons dan zo snel mogelijk weten!

Aanmelden deelnemers KVW 2024

Vul per deelnemer een apart formulier in.

Naam
Achternaam
Voornaam
Geslacht
Zwemdiploma

Download hier het inschrijfformulier!